UAB „Širvintų šiluma“ informuoja, kad nuo 2024 m. sausio 1 d. vartotojams nebeteiks popierinių mokėjimo pranešimų.
„Priimti tokį sprendimą pastūmėjo gerųjų pavyzdžių praktika ir judėjimas tvarumo link“, – sakė UAB „Širvintų šiluma“ vadovė Liudmila Braškienė pridurdama, kad tokiu būdu informacija sklandžiau pasieks adresatą, kadangi teikiant popierinius mokėjimo pranešimus tą ne visada pavykdavo padaryti.
Mokėjimo pranešimai už suteiktas paslaugas bus teikiami el. paštu, SMS žinute ir UAB „Širvintų šiluma“ klientų e-savitarnos svetainėje, todėl labai svarbu atnaujinti savo kontaktinius duomenis.
Kviečiame registruotis UAB „Širvintų šiluma“ klientų e-savitarnoje adresu: https://savitarna.sirvintusiluma.lt/account/login.
Apmokėti sąskaitas, kaip ir iki šiol, bus galima internetu. Taip pat bus pasitelkta nauja priemonė – kliento kortelė, kuria bus galima naudotis apmokant sąskaitas prekybos centro „Maxima“ kasose bei „Perlas“ terminaluose. Tai ypač aktualu tiems, kurie nesinaudoja elektroninėmis paslaugomis, pvz. senyvo amžiaus žmonės.
Jei vis dėlto žmogui dėl kokių nors priežasčių būtinai reikės popierinio mokėjimo pranešimo, jį nemokamai atspausdins UAB „Širvintų šiluma“, tačiau apie tokį poreikį būtina informuoti iš anksto. Kontaktinis tel. +370 382 51831; +370 382 51591, el. p. siluma@sirvintusiluma.lt.